måndag 27 februari 2012

In your sleep I heard you speak something about trust and doubt and getting out

Okej. Har vi lärt oss något idag?
- Jag är en sådan där människa vars skosnören alltid går upp, oavsett hur hårt jag knyter dem.
- Jag och Amanda kan bara inte plugga ihop. Vi börjar bara prata om mat.
- Bara för att termometern visar på plusgrader så betyder det INTE nödvändigtvis att det är varmt och skönt ute. Blåsten talar ett eget språk, uppenbarligen.
- Det är en idé av tveksam karaktär att lyssna på musik som man VET framkallar sentimentala känslor, särskilt när man redan är tillräckligt instabil som det är.
- Det är INTE OKEJ att sno andra människors tvättid. Särskilt inte min. Särskilt inte idag.
- Min son är så pappig just nu att han skriker och gråter och vrider sig i enorma plågor vid blotta åsynen av mig.  Kul. Verkligen vansinnigt roligt. Jag gillar särskilt hur roligt det kommer att bli när han vuxit till sig och blivit en obstinat tonåring. Om det ska börjas redan nu, menar jag. Oh, the joys of motherhood...

Mvh / DetÄrEttHårtLiv_88.


(Och nej, listbloggandet verkar bara inte gå att komma ur. Jag är besatt av listdjävulen. F'låt mä!)

Inga kommentarer: