fredag 3 januari 2014

Kom sommarnätter under stjärnor kom



Vet ni, jag är så vansinnigt trött på allt det här gråa. Januari brukar alltid kännas som en rätt bra månad annars, det vänder och blir ljusare och man har alla dessa storslagna planer på hur man ska bli en bättre människa och så vidare. Men i år... Har världen någonsin varit såhär grå tidigare? 

Jag längtar efter sommar, bara ben, pollenchock&stjärnfall, sol, utflykter, fräknar och ändlösa sommarnätter. Med ett nytt krunegård-album som soundtrack. Kom igen nu januarifebruarimars, spring iväg nu! 

1 kommentar:

thea sa...

Åh vad jag håller med. Idag fick vi äntligen lite snö häruppe, men nu flyttar jag snart till Stockholm så denna vinter blir det väl knappt någon snö åt mig. Den brukar ju annars kunna ljusa upp litegrann åtminstone. Får försöka se det ljusa i andra saker än vädret helt enkelt :)