fredag 2 december 2011

I wanna talk to you, I wanna shampoo you

Jamen se där! Praktisk examination avklarad och godkänd. Nog känner man sig lite fånig när man ska stå och "tvätta" någon med tvättlappar och borsta någons tänder och förklara hur, alltmedan lärarna antecknar och ett 10-tal personer sitter och observerar. Men det kunde varit värre.

Härmed isolerar jag mig och går in i tentaplugg-mode. Vårdteoretiker, metaparadigm, kulturanpassad vård och genusperspektiv. Allt är ett enda stort virrvarr. Om exakt en vecka kanske jag är vid socialt medvetande igen. Såvida inget radikalt händer så hörs vi då, om inte förr. Håll tummarna!

3 kommentarer:

syster liten sa...

Lycka till nu med pluggandet! Du kan mitt nummer och min mailadress. Bara att fråga hur mycket som helst.

Lisa sa...

Skönt att kunna bocka av en grej från plugglistan iaf. Lycka till med resten!

jos sa...

Lycka till!