tisdag 20 december 2011

Well I know just as little about perfection

Min mage och jag är INTE bästa vänner för tillfället. Vi kan säga så.

Idag var jag på en halv föreläsning om hjärtat. Sjukt intressant och jag sörjer att jag missade andra halvan. Jag gick hem, sov en liten stund innan jag tvingade iväg mig själv till stan för lite sistaminutenjulklappsshopping (fint ord!) och en liten fika med Ida och Jonathan. Trevligt ändå, trots en grälsjuk mage. I övrigt har jag pluggat (eller mest legat på soffan med boken bredvid och låtsats plugga snarare. Men det räknas väl?) och sjungit grodsånger med Vide (som för övrigt kiknar av skratt när man kör upp grodhanddockan i ansiktet på honom och fladdrar lite. Hysteriskt roligt!)

Imorgon är det sista föreläsningen innan jul + lite egen julavslutning med fina pluggtjejor. Prima liv!