fredag 29 juni 2012

Gör en lista över sånt som jag vill ha och sånt som jag mår dåligt av - det är mycket som måste bort.

Jag har inte lust med någonting längre. Det gör mig sorgsen.

-

(I mitt hjärta börjar en sorg växa sig så stark att jag inte längre vet om det är värt det. Jag behöver engagemang, något som känns. Annars får det vara. Ointresse suger bara kraft ur mig).

-

Jag måste börja träna igen. Jag var så mycket gladare när jag rörde på mig. Kroppen skiter jag i, rent ut sagt. Jag vill bara känna igen mig själv. Mitt inre. Frågan är: hur gör man? Hur orkar man? Hur hinner man?

-

Nattjobb = upp&nervända dygn = insomnia = svammelblogg.

2 kommentarer:

Fifi sa...

Jag förstår dig, jag skulle bli helt knäckt av att jobba natt tror jag, det passar mig itne alls. Försök att komma på nåt du tycker är roligt att träna, nåt som inte känns för tungt!

theaut sa...

b3p23r7v18 x3d43i5k32 y5q52t1p27 s3s21x3c71 v2h49a3c21 q5h89d5j39