måndag 23 april 2012

It wasn't meant to be a hole in the ground

Jag hade så storslagna bloggplaner.
Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg (med bilder) om helgen i Norrköping, om hur jag och mamma åkte på en spontanresa till Ullared, om hur mycket jag längtar hem till min familj ibland. Men orken räckte inte riktigt till.

Jag hade också tänkt följa Lisas exempel och göra en liten the soundtrack of my life-berättelse med tillhörande spotify-lista. Jag kom ganska långt. Lyckades täcka in både högstadiet och en liten del av gymnasiet i ett två-sidors worddokument. Men jag insåg att jag blev lite carried away när jag läste igenom och såg att det till största delen handlade om mina kärlekar och självutlämnande högstadietankar och alldeles för lite om musik. Och helt ärligt - det kändes lite fånigt och ganska ointressant. Kanske återupptar jag det när jag har mera ork. Jag hoppas det, för jag gillar verkligen idén, nostalgiker som jag är.

Hursomhelst. Nu har jag just ingenting att berätta om, mina storslagna planer till trots.
Vilket magplask.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja, ja, ja, vad kul att du hakar på idén. Jag snöade också in helt på alla mina hopplösa förälskelser, men äsch egentligen, jag tror ingen kan sätta finger på de där tonårskänslorna bättre än du, så kör bara!

yanmaneee sa...

air max 270
golden goose sneakers
balenciaga sneakers
jordan 11
nike sneakers
yeezy boost
supreme new york
supreme new york
off white nike
off white x jordan 1