måndag 30 april 2012

Minnen av aprilhimlen

De senaste dagarna har varit så fina, och jag har fyllt på mitt glädje-och energikonto med så många miljoner att jag knappt kan räkna dem. Det har varit middag och vin med fina vänner, lekplatshäng, Vides första uteglass, balkongmys, klarblå aprilhimlar och nytt kök (nåja, köket är inte helt färdigt än, därför får ni bara se en liten glimt av nya tapeten och gardinen). Vide har varit på sitt allra underbaraste solstrålehumör i flera dagar, underbara dagar, som får mig att genast glömma bort de veckor av trots som föregick dem.

För första gången på evigheter kommer jag på mig själv med att skratta, innerligt. 
Låt mig behålla det här.

5 kommentarer:

Lisa sa...

Åh, fint! Ha hoppas hoppas att du får behålla gladkänslan ett bra tag framöver.

Fifi sa...

Åh, jag blir så glad av det här inlägget!

nomin sa...

Solstrålarna värmer så in i bomben.

seado sa...

VOTREURL.com dolabuy passez sur ce site Dolabuy Bottega Veneta vérifiez ceci Louis Vuitton Dolabuy

Anonym sa...

he said www.dolabuy.ru site web high quality designer replica their website high quality replica bags