lördag 19 januari 2013

Darling, don't look so sad


Ibland kan man behöva lite pepp. På promenaden, på gymmet, när man ska diska, eller när man helt enkelt är lite nere i skorna och behöver plockas upp en stund. (Och med "man" menar jag naturligtvis mig själv, men kanske känner ni igen er). Musik är, enligt mig, ett av de absolut bästa sätten att orka det där lilla extra (det kan också få en att vilja ge upp och dö om man har otur, men det är en annan historia).

Så hur som helst. Jag gjorde en liten lista för att sparka igång mig själv lite häromdagen. Jag tyckte det fungerade ganska bra om jag får säga det själv (januarisolen och gnistrande snön hjälpte nog till litegrann förstås, men jag vill ändå tro att det var listan som gjorde det mesta). Kom Igen Sandra heter den, och ni är naturligtvis välkomna att lyssna och kanske bli lite peppade ni också (även om ni inte heter Sandra. Så, nu ska jag sluta missbruka parenteser).

Här finns den. Lyssna och njut!

1 kommentar:

Ida sa...

Tack fina. Det betyder mycket för mig att du tycker om att läsa det jag skriver. Jag saknar dig med!