onsdag 16 januari 2013

Du är allt nu, Huckleberry, nu är du allt


Saker jag är besatt av just nu:

- Snygga textrader som "Vi dansar bättre utan kläder / basgången från Gud och dina händer"
- Tropicanas blodapelsinjuice. Räddaren i nöden i pluggpaniken.
- Pontus de Wolfes album. Räddaren i nöden under sentimentala snötäckta mörkerpromenader.
- Videskratt, Videkramar och Videpussar. Vide överhuvudtaget.
- Hallonfrysli (hallon, vaniljyoghurt och müsli). Skolcafeterians enda lyckträff.
- Hallon överhuvudtaget. Det enda som får mig att känna att frukt kan vara godis.
- Instagram. Stalkern i mig älskar att se vad ni gör om dagarna. På ett ickeläskigt vis.
- Känslan av att jag duger. Synd att den kommer så sällan.
- Spotifylistor. För att blandband slits ut.
- Stjärnor. Kanske är det bara gasmoln, men magiskt är det likförbannat.
- Jesper. För att han älskar mig även när han hatar mig.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Så fantastiskt underbart att jag hittat din blogg igen! Jag har saknat dina ord och många gånger undrat vad det blev av den där fina tjejen, med det tuffa yrkesvalet och den magiska förmågan att skriva. Välkommen tillbaka! Både till bloggandet och till livet. I am with you Sister, antidepressiva kan förändra livet och det är värt det.

Stor kram, från Katarina

Fanny sa...

Hej.
Jag har kikat in på din blogg lite ibland och jag tycker du skriver så bra. Sluta inte med det!