måndag 28 januari 2013

Oh, I'll never dance with another

Vet ni hur lång tid det gått sedan jag lyssnade på The Beatles sist? Vi pratar månader - många månader - utan mina älskade liverpoolpojkar och idag tar jag igen det. Åh, jag önskar att jag kunde telepatera den känslan till er alla.

Annars har jag sovit på tok för länge (men vaknat till den eminenta upplevelsen av en tvådagarsnackspärr som försvunnit spårlöst över natten - hurra!), promenerat med Ida, tränat litegrann, diskat och bakat och det var alldeles som att dagen bara försvann utan att jag hann förstå vad som hände. Jag som hade tänkt hinna plugga också. Oh well, så kan det gå. Jag har haft alldeles för många tråkdagar för att gnälla över en dag som faktiskt gick fort, för ovanlighetens skull.


1 kommentar:

Isabell sa...

Haha, ja det är samma här! Kan ju bero nu det senaste månaderna att dom skivorna legat i kartonger och väntat på att få flytta och att jag inte haft domi ipoden. Men innan dess måste det ha varit nån månad sen också! Men så äntligen i fredags slog min systers pojkvän på en beatles-skiva här (A hard days night) och då kunde jag inte sluta le :D