torsdag 19 maj 2011

Before you leave, please tell me what's on your mind

Jag måste säga att Markus Krunegård och Adam Olenius gemensamma projekt Serenades överraskar mig positivt. Jag trodde nog att det skulle vara bra egentligen, men jag har så låga förväntningar på allt nuförtiden. Jag har blivit så besviken så många gånger när jag verkligen trott på något, att jag helt enkelt slutat hoppas.

Men Serenades alltså. I synnerhet Criminal Heavens. Herregud. Nej, jag ska inte säga mer.
Bilda er egen uppfattning genom att lyssna här.

Bild snodde jag från: http://www.universalmusic.se/

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tips! jag är så oinsatt i musik nuförtiden... :)

A sa...

ibland tänker jag att allt är försent. och då blir jag rädd.

jag tycker sådär om serenades. men det är nog för att jag älskar markus när han är själv.

Unknown sa...

sv: puss!

Anja sa...

Jasså, det var som fan. Jag har inte lyssnat alls för jag var helt övertygad om att jag inte skulle gilla det (ja ja ja, openminded, not really) men nu ska jag kolla upp det. Du har ju alltid bra musiksmak så dig kan man lita på. Good!