söndag 22 maj 2011

Om du var här, om jag var där

Nu är vi tillbaka i Västerås igen och jag har kramp i "gas-foten" efter att ha kört hela vägen. Otränad bilförare - javisst! Men bra gick det och jag kan stolt pricka av den längsta bilfärden hittills i mitt inte-så-långa bilförarliv. (Och jag älskar det! Friheten! Att få välja musik helt själv! Mmmm!)

I handskfacket hittade vi en gammal Kent-blandskiva som vi brände för flera år sedan. Och det slog mig att jag, för första gången sedan de släppte Tillbaka till samtiden, faktiskt känner för att lyssna på dem igen. Jag tröttnade rejält ett tag, och den tröttheten har hållt i sig i nästan 4 år. Det var på tiden att någonting hände på den fronten. Nu är det Kent för hela slanten ikväll. Och jag tycker, faktiskt, om det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

visst är det skönt med körkort, en helt annan frihet verkligen... :)

Fifi sa...

Visst är det roligt att köra? Jag älskar det! Dock blir det inte någon körning för mig nu när jag inte jobbar, för någon bil, det har vi inte än.