söndag 10 juli 2011

The sound of silence

Jag vill inte läsa om Beck och Wallander. Jag vill inte läsa om vampyrer. Jag vill inte läsa en av mina favoritböcker som slaktats till oigenkännlighet genom att något stolpskott har fått för sig att slänga in en massa zombier all over the place. Jag vill inte!

Jag kan ha tagit mig lite vatten över huvudet när jag bestämde mig för att läsa tre litteraturkurser samtidigt, varav en på engelska. Det är roligt, och relativt lättintjänade högskolepoäng. Men jag har nästan aldrig tid att läsa nuförtiden, så när jag väl får den tiden vill jag ju inte slösa bort den på rent skräp. Hmpf.

-

Imorgon åker Jesper och Vide till Norberg över dagen. Jag ser verkligen fram emot att få vara själv en hel dag. Plugga järnet. Promenera planlöst. Njuta av tystnaden. Jag kan verkligen sakna tystnaden.

1 kommentar:

meathi sa...

g0i87a5t65 s3g60f6d61 e2b87z2b61 u0z75i7p70 x7y31c7u96 a4c13j7p55