onsdag 22 juni 2011

I saw a light in the end of the tunnel and it was you

Fin dag.

Jag har strukturerat upp sommarens plugg ordentligt (Jäklarimej vad jag kommer ha att göra. Men jag ska klara det!), haft Emma&Harry på besök (Det är så fantastiskt roligt att se de små killarna interagera. Vide var dock lite väl brutal och gav Harry ett rivsår på kinden. Framtida slagskämpe? I hope not.), och efter att ha pluggat en lång stund tog jag och Jesper ut Vide till en lekpark så att han fick gunga lite.

Den senaste tiden har varit påfrestande för oss alla, men det känns litegrann som om livet börjar komma tillbaka nu. Vide är sitt vanliga gamla solstråle-jag, och det gör mycket. Själv är jag inte riktigt där än, men jag misstänker att det blir många gånger lättare att ta sig upp igen med en glad unge.

I saw your face in front of me
It was perfect clarity
I saw a light in the end of the tunnel
And it was you