måndag 6 juni 2011

Sången ekar från himlen sänd, det är ett stort liv

Åh vad jag älskar dagar som idag. Bokläsning, långpromenad i solen, och Vides första erfarenhet av att gunga. Det var så roligt! Han tyckte verkligen att det var fantastiskt, och jag kände mig nästan lite elak när jag blev nojig över solstrålarna och kände mig tvungen att lyfta bort honom ur gungan.
Hursomhelst. En riktigt fin dag har det varit. Mer sånt i sommar, tack!





(Pssst! Några utav er ställde lite frågor, kul! Jag svarar på dem imorgon kväll, så passa på tills dess om det är något ni undrar över! Här kan ni göra det i så fall.)

6 kommentarer:

Ida sa...

Tack! Det känns väldigt roligt att jag kom in :) Ja, det ser rätt mysigt ut, eller hur? Nej, men nu hoppas jag att allt löser sig till det bästa. Som det ser ut nu är vi hemma i slutet av juli. Puss & Kram.

Anonym sa...

så roligt att göra saker för första gången med sitt barn, det blir ju många såna :)

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Tack ;)
Din var säkert jättefin så försök inte! Vad gulligt att du är så kort förresten (fast det tycker väl inte du) :)
kram!

Lissie sa...

Det är ju nästan så att man önskar att man själv fick plats i den där gungan :)

Och visst är Johanna Nilsson fantastisk? Jag läser allt hon skriver haha. På tal om det, och apropå din frågestund, har du några favoritböcker, favoritförfattare?

Kram

Eleonore sa...

Vilken fin t-shirt den lille har :D

yanmaneee sa...

ferragamo belts
nike air max 2017
ferragamo belt
adidas ultra
michael jordan shoes
nike air force
jordan shoes
coach outlet
birkin bag
golden goose sneakers