torsdag 22 september 2011

An argument with myself (Shut up! No, YOU shut up!)

Det är knappast första gången jag sitter vid köksbordet med en akademisk inlämningsuppgift framför mig, men jag hade faktiskt förträngt hur knepigt det kan vara att komma igång. Det är som ett stort garnnystan - allt hänger egentligen ihop, men lik förbaskat är det svårt att hitta en ände att börja nysta i. Men jag är ute i relativt god tid för en gångs skull. Alltid något.

-

Idag har jag för övrigt: lyssnat på programinformation och blivit lite småsugen på utlandspraktik, smitit från en huvudvärksframkallande föreläsning, fikat cheesecake med fina flickor, kramats med en glad liten videung, fått en begynnande hjärtattack när ovan nämnda videung tyckte att det var en fantastisk idé att ställa sig på soffarmstödet, motstått impulsen att tvinga ner honom därifrån, ätit världens godaste kebabrulle, diskat, lyssnat en massa på Jens Lekman och Shimmering Stars, sett Filip och Fredrik bli tokfulla i direktsänd tv, och... inte så mycket mer.

Bara för att alla ville veta liksom.

3 kommentarer:

amandaaaaaaaaaaaaaaa sa...

Hej Sandra! Här är min blogg.

wednesdaypie.blogspot.com

yanmaneee sa...

zx flux
yeezy boost 350
supreme clothing
jordan shoes
hermes
goyard
balenciaga
kyrie 4
yeezy boost 350 v2
kyrie 5

teshat sa...

replica chanel bags ebay replica hermes bags z4l24g5q21 9a replica bags replica bags philippines wholesale replica gucci bag s6u38v1i40 replica goyard bags replica evening bags click here to investigate o1a31u3k78 replica bags india