söndag 11 september 2011

Blås lite här där det gör ont, det kanske ger sig

Ibland kan jag verkligen njuta av ensamdagar. Man hinner så mycket mer när man inte kan bli distraherad av de fina karlarna som i vanliga fall springer runt här hela dagarna. Idag jobbar Jesper monsterpass (igen) och Vide är hos sin farmor och leker slut på sig med kusinerna. Så idag har jag städat och diskat och seminarieförberett mig, men jag har också följt 10-årsdagssändningarna om 11septemberattackerna på tv, promenerat, lagat mat (!) och spelat lite wordfeud. Helt okej.

Nu längtar jag mest bara efter att få pussa sönder mina fina karlar igen.
En dag utan dem räcker gott och väl.

2 kommentarer:

Fifi sa...

Ja, ibland behöver man faktiskt vara för sig själv.

Jag gillar dina kommentarer, så var inte rädd för att du svamlar! Jag känner mig ganska lugn när det gäller smakportionerna, de är ju till för att hon ska vänja sig vid smaken, inte för att mätta. Och tur är väl det för igår och idag kom nog allt ut igen…Fast det är nog lätt att bli uppstressad om veckorna går och ungen inte äter…Jag hoppas att det kommer att gå bra snart i alla fall!

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

hehe jag brukar också alltid låta sambon sköta rulltrappsåkandet men den här gången hade jag ju inget va ;)