lördag 3 september 2011

Får jag gå precis så nära att din axel stryker vid min hals

Från början hade jag kanske, eventuellt, tänkt något i stil med "Åh vad skönt med helg, då kan jag återhämta mig mentalt efter första skolveckan, det kan ju behövas". Eller något liknande.

Men vet ni vad? Det blev inte riktigt så.
Istället har vi ägnat fredagen och lördagen åt ommöblering, storstädning, storhandling och att skruva ihop en ny IKEA-möbel. Och lite finbesök från Norberg också, men det var ju bara mysigt. Imorgon ska Jesper jobba monsterpass från 08 till 19 så det blir inte riktigt någon tid för återhämtning där heller. Fast jag klagar inte direkt. Det känns obeskrivligt skönt att ha fått åtminstone lite ordning igen. Jag har minst sagt varit lat på senare tid...

-

När jag är med dig blir min röst så gäll.

2 kommentarer:

jos sa...

Det blir sällan som man tänkt sig när det kommer till sånt där tycker jag. Min helg blev lite tvärtom, tänkte att vi skulle hinna en massor men sen har vi mest tagit det lugnt iställer. Vilket nog var rätt välbehövligt.

Alexandra - mamma till Märta sa...

Fast, det finns sällan någon känsla som är så skön, som när man gjort ordning och pysslat en hel dag.
:)