måndag 26 september 2011

Lite slit är jag värd, några fraser är jag värd

Oj. Det blev visst en liten oplanerad bloggpaus.
Livet kom väl litegrann emellan och jag kan inte klaga precis.

Det har varit en fantastiskt fin helg.
Jag har promenerat i höstsolen, druckit vin med tre galna (men fina) norrlänningar, letat mig galen efter vetenskapliga artiklar, stickat halsdukar och benvärmare istället för att plugga, men pluggat litegrann ändå såklart, kramats med Vide, tittat på finafina Winnerbäck på svt och slagits av hur fantastisk han är, hittat en vetenskaplig artikel till slut, svettats på Friskis, ätit alldeles för mycket onyttigheter, kramats med Jesper och haft ont i ryggen.

En vacker dag ska jag bli bättre på det här med bloggeriet. Lovar.

8 kommentarer:

Emeli / lovely chaos sa...

jag tycker att du är hemskt bra på det där med bloggeriet.
<3

Jennie sa...

Hej!
Hur går det med pluggeriet?
Vad läser ni för kurs nu? :)

/Jennie

Marina sa...

Du ska veta att jag saknar dig också, fina du. puss!

Fifi sa...

Ibland är det precis som du säger, livet kommer emellan och tur är väl det, så man inte bara lever i bloggbubblan! Det låter förresten som en väldigt fin helg!

Jennie sa...

Okej, spännande! Läser ni om Katie Eriksson och Nightingale nu då?

Vi läser Sjukdomsläran nu. På fredag är halva kursen avklarad. Jag tycker det går så himla snabbt!

Haha jadu, jag vet inte riktigt hur det gick. Kändes varken bra eller dåligt. Jag får resultatet om en vecka. Soännande!

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Låter om en underbar helg!
jotack det börjar bli lite bättre men nätterna är fortfarande jobbiga. Tur att Vide inte är så lättväckt på nätterna så som jag hostar :/

kram!

yanmaneee sa...

golden goose
yeezy shoes
nike shoes
curry 5
nike air max 95
nike air max 97
air max 95
nike air max 95
yeezy boost 350 v2
cheap jordans

Unknown sa...

replica bags bangkok replica bags online shopping replica bags canada